با عرض سلام و خسته نباشید ، و آرزوی بهترین ها برای شما یاران وبلاگ بزرگ « حلّی پایتون » .

پوزش می طلبیم که در این مدت فعال نبودیم .

به امید خدا دوباره فعالیت های خود را جدیت بیشتر و اراده ای استوار تر ، به همراه یاری ها و کمک ها شما از سر خواهیم گرفت .

چندی پیش مقاله ای می خواندم که در مورد پانزده ( 15 ) زبان برتر برنامه نویسی دنیا و کاربرد آن ها که هر کدام برای چه کاری خوب است ، توضیحاتی می داد .

گفتم شاید برای شما هم جالب باشد که وقتی اکنون در حال یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون هستید ، بدانید که در آینده چه سودی برایتان دارد ؛ پس با ما همراه باشید .

 « پایتون ( Python ) » :

     پایتون را نیز باید از جمله‌ی زبان‌ های برنامه‌نویسی خواند که می‌توان با استفاده از آن در کاربرد های مختلفی استفاده کرد . توسعه‌ ی اپلیکیشن‌ های تحت وب ، آنالیز داده‌ ها ، رابط کاربری ، آمار و حل انواع مشکلات از جمله‌ ی کاربرد های این زبان برنامه‌نویسی است . اخیرا استفاده از زبان برنامه‌ نویسی پایتون به‌ عنوان یک ابزار کلیدی به منظور تحلیل داده‌ های بزرگ در علوم و صنایع استفاده می‌ شود .

(برای خواندن ادامه ی مقاله و توضیحات دیگر زبان ها ، می توانید به وب سایت « دنیای فناوری - زومیت » و مقاله ی « 15 زبان برنامه نویسی که باید امسال یاد گرفت » که نویسنده اش جناب آقای « حسین خلیلی صفا » می باشند مراجعه نمایید) 

امیدوارم مورد پسند و قبول شما واقع شده باشد .

خوشحال می شویم نظرات سازنده و کلیدی شما را در این باره بشنویم .

مر30 از اینکه تا انتها ما را همراهی کردید و مطالعه فرمودید (-: